2014. november 5., szerda

Öt perc hírnév

Kerékgyártó Szilvia, a Kreatív Blogger így mutatott be a műsorvezető az RTL Klub 8.08 reggeli műsorában 2014.11.04-én.

Sokan kérdezik, hogyan kerültem a műsorba, kinek köszönhetem az öt perces hírnevet? Úgy érzem, egyszerűbb lesz, ha itt megosztom veletek a szereplésemnek történetét, illetve szolgálok némi magyarázattal, miért az hangzott el abban a bizonyos öt percben és mi minden maradt ki a  műsorból!

A RTL Klub egyik munkatársa a facebook-on keresztül keresett meg. Hogy pontosan hol figyelt fel rám, azt nem tudom, de azt elmondta, hogy olvasta a  rólam szóló interjút az NL café oldalán.
A felkérés célja az volt, hogy adjak tanácsokat az anyukáknak, hogyan lehet felhasználni a régi kinőtt, kicsit sérült ruhadarabokat a patchwork technika segítségével.

A megkeresésnek nagyon örültem, de az első gondolatom az volt, hogy ezt most szeretném még kihagyni. :) Eszem ágában sem volt szerepelni a tv-ben! :) De Csilla (akinek a cuki kis rajzokat-mintákat köszönhetem) és Laci (életem párja és a legfőbb támogatóm) hallani sem akart ilyen butaságról. Ragaszkodtak hozzá, hogy ez egy óriási lehetőség és élni kell vele! Végül nem volt sok választásom, igyekeztem összeszedni magam.

A másik meglepetés az volt, hogy foltvarróként csak én leszek meghívva a műsorba. Először arra gondoltam, hogy biztos többeket megkérdeznek, hogy milyen ötleteink vannak az újrahasznosítással kapcsolatban., de kiderült tévedtem. Nem lesz sok idő, de azt nekem kell beosztani. (Meg a műsorvezetőknek!! :))
Elkezdtem gondolkozni, hogy mi mindenről lehet beszélni és kiderült, nagyon kevés idő áll majd rendelkezésemre.
Így sok minden kimaradt. 
Szerettem volna felhívni az érdeklődők figyelmét arra, hogy szerintem milyen fontos egy kezdő patchwork tanfolyam elvégzése. Tapasztalatból tudom, hogy milyen hasznos praktikákat, trükköket lehet ilyenkor elsajátítani.
Nem volt időm szépen kifejteni, hogy a foltvarrásban pontosan az a nagyszerű, hogy BÁRKI elkezdheti. Természetesen, művészi szintig lehet fejleszteni a tudást és a kézügyességet, de a mai technikák már olyan segítséget jelentenek, hogy bárki könnyen megvarrhatja az első darabokat és garantáltan sikerélménye lesz!
Sosem felejtem el, hogy életem első tanfolyamán, amikor a "Nagykalapos Zsuzsi" figurájával ismerkedtünk, még mi sem voltunk biztosak benne, hogy ez nekünk menni fog. Néhány óra múlva pedig mindenkinek készen volt az első Zsuzsi babája.  Az is applikációs technika volt, csak kézi, de a varrógéppel hasonlóan egyszerűen elkészíthető egy ilyen minta.
Arról pedig nem beszélhettem,(mert reklámnak minősült volna) hogy a Csillával közös produkciónknak pont az lenne a célja, hogy a Patchwork Design neve alatt megjelenő figurákat/mintákat éppen az ilyen vállalkozó kedvű anyukáknak készítjük. A minták nagy része pontosan azért ilyen egyszerű, mert az a cél, hogy aki szeretné, el tudja készíteni őket.
Így kimaradtak a konkrét szabásminták,  és kimaradt Szabó Csilla sűrű emlegetése :)
 Most szeretném ezt (részben) pótolni.

A szabásminták kívülről:


A szabásminták belülről:



De szerencsére Csilla nem hagyott magamra, sőt beállt paparazzo fotósnak a mobiltelefonjával. Íme néhány fénykép:

Szépen kisminkeltek


Kipakolva, Bodomérrel integetek.


És felvétel!
Azért egy kicsit izgultam...na jó, nem is kicsit. :)


"Erre gondolsz?"



Szerencsére, a reflektorok annyira elvakítottak, hogy nem is láttam a kamerákat, így azok nem zavartak. :) Igyekeztem nagyon összeszedetten válaszolni a kérdésekre és azt a kis időt ügyesen (a megengedett keretek között) kitölteni. 
Ezúton is köszönöm (köszönjük) a lehetőséget!


Itt mutattam meg a kis traktor szabásmintáját, amit a kameráknak sem sikerült felvenni :)
És végül itt látható a teljes öt perc vágatlanul. Fogadjátok sok szeretettel!

http://rtl.hu/rtlklub/808/minden-amit-a-patchwork-technikarol-tudni-kell


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése