2017. január 31., kedd

New York Beauty terítők -így varrtok ti



Most egy rendhagyó bejegyzést hoztam. Kivételesen nem saját munkát szeretnék megmutatni. :) A New York Beauty terítőnek nagyobb sikere lett mint vártam.  A januári előfizetők közül sokan már nemcsak "belevágtak" az anyagba, hanem be is fejezték a saját terítőjüket! Az általatok elkészített darabokból hoztam most egy kis bemutatót. :) 
Csuti Ilona a zöld-sárga változatot varrt meg. Tökéletes lett a színek harmóniája! :)
Húúú! Elkészültem végre. Én ezt a színösszeállítást választottam. Nem lett 100 %-ban pontos, de nekem tetszik. Sajnos nem találtam, olyan szimbólumot, ahol verejtékezik a figura, de én megkínlódtam vele. :)Köszönöm Szilvi a leírást és a videókat is, nagy hasznomra voltak!"




Martin Péterné Ildikó, nem dolgozott drága anyagokkal, de arra ügyelt a kontrasztos színválasztásra! :)
Csodaszép alkotásokat készítettetek, este befejeztem az enyémet is. Azt hiszem nem gondoltam az elején hogy ennyi munka lesz vele, de minden pillanatát élveztem. Köszönöm szépen Szilvi, nélküled tuti soha nem fogtam volna hozzá. Rengeteget tanultam a körültekintő leírásodból, hálás köszönet érte! :)"



Rappant Rita, hű maradt az eredeti mintához, mind színvilágban mind anyagválasztásban. Ugye milyen szép lett ez a munka is? :)
Rappant Rita munkája
Valki Andrea kicsit módosított csak az általam bemutatott sorrenden, de ez csak a minta előnyére vált. :)
Valki Andrea terítője

Néhányan a próbablokkot készítették még csak el, de a visszajelzések szerint nem ez volt az utolsó! :)

Magassy Ágnes
Móricz Istvánné Zsuzsa

Van aki már a maradékok felhasználásához is hozzákezdett! :)
A mobiltok elkészítéséről ITT olvashatsz részletesebben: Patchwork mobiltok kezdőknek

Csuti Ilona munkája




 Szintén maradékból készült, kicsit más "mintázattal". Csizmadia Dór munkája:
Csizmadia Dóra

Valki Andrea mobiltokja. Idézem: " Elkészült a mobiltartó tokom. Köszönöm a mintát Szilvi :-) Soha jobbkor, a szívem vérzett a sok kis batik fecnikért, azt hiszem már kisebb darabokat nem is választhattam volna ":D

 


Csatlakozol Te is az elkészítők táborához?

Ha érdekel a New York Beauty minta, további lehetőségeket és varrnivaló darabokat fogsz találni a Foltvarrás Szilvivel online magazin 2017. januári számában.


4 megjegyzés:

  1. Koszonjuk Neked Szilvi, hogy ezeket a munkakat lehetove teszed nekunk!
    Magam halas vagyok a lelkesito szavaidert, Koszonom, hogy a csoportod tagja lehetek es a varrasokkal meg szepulnek a napjaim is. Udv Rita
    Ui: Mindenkinek tovabbi jo varrogatast es szep napot kivanok!

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Ritához. Szintén hálás vagyok a rengeteg munkáért, amit befektetsz, azért, hogy megvalósíthassuk ezeket az egyedi darabokat. Külön köszönet, hogy a megvalósult darabokat a blogodban szerepeltetni, méltónak találtad. Egyszer azonban azt is elárulhatnád, hogy Neked hány órából áll egy nap? Ennyi munka hogy fér bele a háztartás és a család mellett. Hogyan jut időd mindenre? :)Ez is megérne egy leírást, netán videót! :)
    Üdv. Ica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a kedves szavaid. Hát, tudod van egy időnyerő szerkezetem, amivel meg tudom duplázni az órákat. :) De néha elromlik. Pl, amikor betegek a gyerekek. Egyébként a korrekt válasz az, hogy sehogyan. Én is állandó időhiánnyal küzdök, mint bármelyik foltvarró!! :D

      Törlés
    2. De a videó nem is olyan rossz ötlet... ;-)

      Törlés