2016. április 29., péntek

Kikelet táska - kézi applikálással

Tavaszi téma után kutatva, folyton kismadaras, virágos mintákba botlottam. Ugye, milyen meglepő? :) Tetszett az aszimetrikus keretezés is, az egyszerűbb, szélforgó, vagy repülő vadlibákból kialakított kerettel. Kutattam kicsit a maradékos dobozaimban és rájöttem, hogy sokféle bézs anyagom van. Végül ez a minta kerekedett ki belőle! Fogadjátok szeretettel!
Egyszerű füles táskát szerettem volna készíteni, olyat, amibe kényelmesen lehet pakolni, de azért szép és mutatós is. Utólag bánom, hogy nem faliképet készítettem belőle, mert annyira tetszik, hogy egyelőre leginkább felakasztva nézegetem. :)




Az alapmintához bézs és színes anyagokat válogatttam. A 4 "alapszínt":sárgát, pirosat, kéket, zöldet. De került mellé egy kis barna is.





A blokkokat géppel varrtam, de a mintát kézzel applikáltam. Vasalható vetexel erősítettem meg az anyagot és speciális  textilragasztóval rögzítettem a varráráhagyást a hátoldalon. Majd kézzel láthatatlan öltésekkel felvvartam a madarakat, virágokat rá.




 A felső részre szerettem volna valami kis extra díszítést, így a felhasznált színes anyagokból háromszögeket hajtogattam a "kép" felső keretébe.



Kapott vékony flízt és táskamerevítőt is. Így lett szép a tartása, illetve a tűzéshez kell valami alap,  ugye? :)

Tűztem árokban...


...és szabadkézzel is.








Kapott belső zsebet. Egyszerűen kell, hogy legyen a kulcsnak, pénztárcának valami elkülönített kis fakk!


és cipzárt is a tetejébe, hogy jól zárható legyen!
 Összeállt a táska, már csak a füle hiányzik!

 Azt is megkapta végül!

Ismét nem sikerült kis takaros táskát készítenem, igen nagy "szatyor" lett belőle!  Na, majd legközelebb.... :)






























Készült hozzá szabásminta is. A részletes képekes elkészítési útmutatót és sablont a Foltvarrás Szilvivel 2016. áprilisi számában találod meg. Az útmutató több, mint  60 fényképet tartalmaz.



http://www.szilvifoltvarras.hu/?product=foltvarras-szilvivel-2016-aprilis



Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése