2016. október 12., szerda

Patchwork kulacs/termosztartó havasi gyopárral



Nagyon szeretjük a természetet, és nem csak a  víz közelségét, de a hegyvidéket is.  Párommal amikor lehetőségünk nyílik rá, szívesen húzunk túrabakancsot legyen szó a Mátráról, Tátráról, vagy az Alpokaljáról. A kellemes őszi kiránduláshoz szükség van néhány felszerelésre, ami kezdődik a túracipővel (túrabakanccsal) és folytatódik a mindenféle időjárásnak megfelelő réteges öltözékkel, de ezen kívül még van néhány fontos dolog, amit érdemes az útra magunkkal vinni. Ezekből a "kellékekből" válogattam most és igyekeszem foltossá varázsolni őket. Októberben készülök egy igazi patchwork hátizsákkal, egy henger alakú kulacstartóval és egy patchwork poncsóval is. Elsőnek a kulacstartót szeretném néhány fotóval bemutatni. Úgy gondoltam, az őszi színek mellé illik hozzá a havasi gyopár, amit a magas hegycsúcsokon lehet megtalálni a természetben.

Hangulatteremtőnek hoztam néhány saját fotót. Az alábbi kép Ausztriában Gosau (alsó) tavánál készült:

Ezek a képek pedig a Magas Tátrai túrázások alkalmával készültek.




Az őszi darabokhoz a következő anyagokat válogattam össze. Ezekből fogok dolgozni:
A kulacstartóba ez a négy minta került.

Díszítettem az alapot tűzéssel.

És kézzel applikált havasi gyopárral.

  Amikor megláttam a helyi kis "művészellátóban" ezeket a gyöngyöket tudtam, hogy telitalálat lesz. Lehet kicsit többet varrtam fel a kelleténél, és így nem lett olyan valósághű a virágom, de nekem nagyon tetszik ez a díszítés!

Cipzárral záródik.

 A kész tartó egy kisebb termosszal a  belsejében és két kicsi túrabiztos bögrével.

 Kép közelről a háttérben settenkedő kiscicával. Látod? :)

 És így? :)


Fontos volt megtudni mi van a  bögrében! (forró tea, de nem látszik a gőz a fotókon)

 Egy kis katica is azt szerette volna, ha inkább róla készítek fotót! :)



Indulhatunk? :)


A kulacstartó elkészítéséről részletesebben a Foltvarrás Szilvivel online magazin 2016. októberi számában olvashatsz.


Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése