2015. június 27., szombat

Applikált patchwork takaró Findus cicával - összeállítás


 Most  a kész takaró összeállítását szeretném bemutatni részletesebben.
















Elkészült a középminta, alakulnak a szélen is az "apróságok".




 Összeállítottam az előlapot. Kiegészítő színeknek a macskában is megtalálható barnát, a rét zöldjét, és a rozsdaszínt használtam. A nefelejcs miatt került bele egy kis kék is. Kicsit megtöri a színek harmóniáját, de a nefelejcs kék és kész. Így a pillangó is kék lett! :)

Első lépésként a padlóra rögzítettem a hátlapot maszkoló ragasztóval. Rákerült a 100 grammos flíz is ragasztóspray segítségével..

Majd ragasztóspray-vel alaposan befújtam az előlapot...


és rásimítom.

Ezután következett a tűzés.


A hátlap tűzés után:


Barna szegőpántot kapott:
A színoldalán felvarrtam géppel, majd a hátoldalon kézzel.

A sarokhoz érve, abbahagyjuk a varrást, és felemeljük a talpat. Áthajtjuk a pántot a képen látható módon: Figyelve arra, hogy a pánt a takaró szélével egy vonalban legyen.

Visszahjatjuk és egy varrásszélességnyi távolságot tartva folytatjuk a varrást.

Amikor körbe értünk összevarrjuk a  pánt két végét. Lehet egyenesen és ferdén is. én itt egyenesen varrtam össze:


Ezután következett a hosszadalmas kézi szegés a hátoldalon:


Néhány közeli fotó:



És a pózoló macska:



























Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése