2016. június 26., vasárnap

Babatakaró a babának

Csenge abban nő fel, hogy anyagokkal van körülvéve, az étkezőasztalon állandó helye van a varrógépnek és a zümmögése már valószínűleg hiányozna is neki. Természetes, hogy előbb utóbb ő is ki szeretné próbálni. Vettünk is neki egy kis gépet, ami sajnos az első próbavarrás után  feladta. Annyira sajnáltam, hogy ilyen rosszul sikerült a meglepetés, hogy megengedtem neki, az én gépemnél varrjon. Igaz, a segítségemmel. A pedált feltettük egy kis székre, hogy elérje és az anyag irányításában segítettem neki. Varrtunk közöse a babájának egy kis takarót.

Alapnak egy nagy mintás Riley Blake anyagot használtam, amiből 11,5 cm x 11,5 cm-es négyzeteket vágtam ki. Ezt egészítettem ki színben hozzá illő mintás anyagokkal.

Ezeket közösen sorokká varrtuk. Ugye, hogy koncentrál? :)
 A takaró mérete 40 x 50 cm-es lesz.
  Persze, közben meg kellet néznie milyen alkatrészeket talál még a varrógép tárolójában... :)
 A kész előlap kapott egy rózsaszín wel-soft anyagot, hogy puha legyen a kis takaró. Az egyszerűség kedvéért cikk-cakk öltéssel körbeszegtük és csak utána kezdtük el "felül varrni" -ahogy Csenge fogalmazott, vagyis tűzni.
 Ez a rész érdekelte a legjobban. :)
  A szegőpántot már én varrtam rá, addigra csökkent az érdeklődés és tulajdonképpen már készen is volt a takaró. :)





Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! 
A feliratkozáshoz kattints IDE.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése