2014. augusztus 13., szerda

Margarétás patchwork ágytakaró 2. rész:összeállítás, tűzés, szegés

Egy  korábbi blogbejegyzésben  bemutattam, hogyan készült el a takaró mintája, most a folytatás következik. :)

Az díszes minta elkészült ugyan, de a teljes takaró elkészítéséig még rengeteg munka van!
A következőkben a takaró kap bélést és hátlapot, majd mindezt tűzöm, hogy tartós legyen. A tűzés maga sokszor külön díszítés is a kész quilt munkán. Ebben az esetben nem érvényesül annyira. Ennek nemcsak az az oka, hogy nem használtam különlegesen szép díszítő motívumokat, hanem az is, hogy a takaró maga olyan élénk színű és mintás, hogy a tűzés eltűnik rajta!


A blogbejegyzést itt olvashatod el: Margarétás takaró tűzés, szegés


5 megjegyzés:

  1. Fantasztikus a takaró! Nagyon hasznos bejegyzés, köszi szépen!

    VálaszTörlés
  2. Szép ez a takaró és valóban hasznos bejegyzés! Hasonló méretű takarót tervezek varrni, ezért nézelődtem, hogy ki, hogyan csinálja. Köszönöm a tippeket!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörü ez a takaro. Nagyon köszönöm a részletes leiràst. Sajnos az én varrogépem nem nagyon megfelelö, de egyenlöre nincs rà keret, hogy màsikat vegyek. Ezt 3 éve a kislànyomtol kaptam anyàk napjàra.

    VálaszTörlés
  4. Megrendelésre is vállalsz takaró készítést?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Xante!

      Sajnos jelenleg nem tudok megrendeléseket vállalni. Javaslom, hogy a facebook-on nézz körül a patchwork csoportokban. Azonnal meg tudod nézni a referenciákat is. :) Szilvi

      Törlés