2016. július 18., hétfő

Kék-bézs asztalterítő


Az Interneten találkoztam, egy hasonló színvilágú takaróval. Annyira megtetszett a mintája (és a színe), hogy elkészítettem a saját verziómat belőle. Igaz nem takarót varrtam, csak egy asztalterítőt. A fénykép készítésekor megterítettem ugyan az asztalt, de végül a vasárnapi ebédet mégsem felette fogyasztottuk el. Nem akartam kipróbálni, hogy az esetlegesen lecsöppenő jófajta  pirospaprikás, magyaros  halászlevet ki tudom-e belőle szedni. Így inkább csak akkor kerül az asztalra, mikor éppen nem étkezünk rajta. Alig várom, hogy a mellette lévő felújítás alatt álló régi kredenc befejezett legyen végre és a tányérok is helyet kapjanak benne. :) Ha készen lesz készítek  majd egy teljes képet az étkezőről! Addig is néhány fotó a terítő elkészülésének munkafolyamatáról:
 A terítő kétfajta blokkból áll, amelyek jól kiegészítik egymást. A minta elkészítéséhez felezett és  negyedelt négyzeteket használtam.


 A próbadarab után következett a "tömeggyártás".
 Alakul a terítő mintázata:


Vasarttam, vasaltam, varrtam, vasaltam...


Kapott keretet is.
 és egy kis díszítő tűzést.
 Kész! :)

Terülj, terülj asztalkám!






A terítő elkészítésének részletes leírását, a Foltvarrás Szilvivel Online magazin júliusi számában találod meg.

Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre!  A feliratkozáshoz kattints IDE.











2 megjegyzés:

  1. Nagyon harmónikus színeket választottál szép munka. Gratulálok!
    Csak a szélét tűzted meg a mintát nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a mintát is megtűztem, csak azt árokban, illetve átlósan, ahol vizuálisan kialakul az elforgatott blokk. Nem jutott eszembe most jobb minta.:)

      Törlés