2016. július 21., csütörtök

Nyári kalandozások - Utazótáska


Hónapok óta készülök arra, hogy nyáron varrjak egy saját utazótáskát. Alapos kutatást végeztem a témában, sokáig nézegettem a különböző fazonokat. Az elképzelésem az volt, hogy egy kisebb méretű táskát készítsek, olyat, ami egy hosszú-hétvégés kiruccanáshoz megfelelő méretű, és háztartási varrógéppel egyszerűen megvarrható. Igyekeztem bővíteni a táskavarrós ismereteimet is közben. Végül a  képen látható forma mellett döntöttem. Hasonlít egy kicsit a nagymamás táskához, csak nagyobb és szélesebb lett. :) Szerettem volna, ha kerül bele egy kis foltvarrás is, nem csak táskavarrás. Ki is találtam, hogy ehhez a fazonhoz milyen szélső foltos mintát varrjak meg. Majd meghozta a postás az anyagot egyenesen Kínából....és a tervem borult. :) Maradtam a tűzésnél, igyekeztem az anyag mintát kiemelni, illetve megtűzni. De azért kapott foltokat is: applikáltam rá egy kis díszítést. Illetve egyet-egyet mindkét oldalára. :)


A mintás anyagban van bordó, lila, ciklámen, sárga, narancssárga és bézs is. Ez pont olyan színöszeállítás, amit nagyon nehéz fotózni! :) 

A minta tűzése nem vol olyan egyszerű, de igyekeztem nem rontani rajta. :)
 majd varrtam...
 és varrtam...
 Tűztem egyenesen is, ahová ez illett jobban...
 Kapott néhány cipzárt.
  és zsebeket. Sok-sok zsebet...



És két applikációt. Raw-edge applikációval utólag elkészítve, a 3 rétegen keresztül:

















  További részletek a Foltvarrás Szilvivel online magazin  júliusi számában:


Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.



1 megjegyzés:

  1. Újfent csodásan hangulatos színekkel fantasztikusat alkottál. Csak gratulálni tudok.
    Nagyon szeretnék egy ilyen formájút én is varrni.
    (Táskamániás vagyok)

    VálaszTörlés