2016. szeptember 12., hétfő

Eszköztároló foltvarróknak


Nem titok én is mindenfelől gyűjtöm az ötleteket inspirációkat. Tény, hogy nagyon szoktam neki örülni, amikor valami igazán egyedit sikerül létrehozni! De az is előfordul, hogy a meglátott darab, úgy tetszik, ahogy van, és szinte változtatás nélkül szeretném megvarrni. Ennél a darabnál egy-az-egyben a díszítő mintát használtam fel. Bár véleményem szerint ez egy technika, aminek elkészítettem a sajátos változatát. Ráadásul ez a darab most kérésre készült.  Az egyik rendszeres olvasóm mesélte hogy látott egy spanyol (?) nyelvű videót, amelyben a képen látható eszköztartó egy változatának az elkészítésének egyes részeit mutatták be és kérte, hogy mi is készítsünk el egy ilyet.
Eszköztartókból én is rengeteg ötletet gyűjtöttem össze, de azok mind kisebb darabok, maximum egy női táska méretűek. Ebben a változatban az tetszett meg, hogy a közepes méretű vágólap is elfér benne. Továbbgondoltam az ötletet adó darabot -és bár lényeges módosításokat nem tettem bele (ennek is vannak zsebei és cipzáral záródik) mégis megdolgoztatott. Ki kellett találni pontosan mekkora legyen a mérete? Hogyan állítsam össze? és mindezt hogyan tudom átadni személyes jelenlét nélkül?   Biztosra mentem, kb 40 percesviódeó anyagot készítettem és kb 70 b fényképet. Aki nem hiszi járjon utána. :) Mindenesetre a kész darabról hoztam néhány fényképet. További ihletadónak, hátha van akinek kedve támad, hasonlót varrni.

(Aki ennél többet szeretne tudni, tudja, hol talál meg. :) )

Bár a tároló nem készült el néhány óra alatt (pontosan egy hétig dolgoztam rajta, más munkákkal együtt) de megéri! Én tuti ezzel fogok most már tanfolyamra, táborokba járni. Az alapvető eszközök mellé még rengeteg anyag befér! Olyan mint egy keskeny bőrönd! :D







A belső szegőpánt még hátravan, remélem az "éles bevetés" előtt elkészül és nem lesz iylen befejezetlen...



Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.


3 megjegyzés:

  1. Hú,de szuper és gyönyörű!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Egy a probléma az ilyen tartókkal. (legalábbis az én tapasztalatom szerint) Nem tudom milyen méretű vágólapra tervezzem. Elvileg a 60x45 cmes lenne a jó alap. Csak sok helyen (táborban varrótanfolyamon) nincs mindig hely ahová eltudod helyezni. Voltam olyan táborban ahol éppenhogy elfért a varrógép. A másik ok, ha nagy a tartó, akkor úgy megpakkolod, hogy tényleg mint egy börönd és alig birod el. De igazad van, hogy erre a méretre tervezed, a tanfolyamoknak pedig olyanoknak kell lenni, ahol mindenki kényelmesen elfér. (ha fizet, akkor kérhet is!) Persz ez a megjegyzés nem neked szólt! Nagyon szép a tartód!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mariann! Jó, hogy ezt leírtad, mert ha élő tanfolyamot (varrós napot) szervezek akkor ezt mindenképpen szem előtt tartom! :) Bábolnán egyébként volt hely a vágólapoknak. Ha nem is mindenkinek a varrógépe mellett, de meg lehetett oldani. Általánosságban az mondható, hogy ez a méret a kényelmes. Kisebb belefér... :)

      Törlés