2016. november 21., hétfő

Rókás ülőpárna



Ismét a gyerekekre gondolva, egy új applikált mintát készítettünk Csillával. Ő megrajzolta a kérésemre ezt a cuki kis rókát én pedig varrtam "köré" egy párnát. Alaposan kitömtem (majdnem két párnatöltet belement) és ettől egy stabil kis ülőpárna lett belőle, amin a gyermekeim azonnal össze is vesztek. :) Így már félig kiszabva várja a második is a befejezést. De terveim szerint a gyerekszobába készül még néhány különböző applikációkkal, hogy a vendég, tokon-gyerekeknek is legyen majd ülőhely, amin nyugodtan lehet akár a földön ülve is játszani!
Az applikációt a szokásos módon készítettem. Részletesebben a korábbi bejegyzéseimben olvashatsz a technikáról: Gépi applikáció.
Az előlapot megerősítettem kesztyűbéléssel és táskamerevítő közbéléssel is. Ettől lett igazán masszív darab. :) A tűzéstől pedig szép is! ;-)









Az elkészítéséről részletesebben a Foltvarrás Szilvivel 2016. novemberi magazinjában olvashatsz:



Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése