2016. november 7., hétfő

Újrahasznosítás: Terítő részeg ember lépése mintával


Sorra került a részeg ember sablon is, amit még a nyáron vettem a Csokifolt boltból. :)  Találtam az Interneten egy kockás-csíkos mintát, ez adta az ötletet, hogy ismét elővegyem a férfiinges dobozomat. Már ami még maradt belőlük, mert már többször is használtam ezeket az ingeket. :) Készült már belőle gyerektakaró, párnahuzat, falikép  és női táska is. Most egy asztalterítőt varrtam belőle, amit a barátokkal szombaton fel is avattunk.
A bejegyzés elköltözött:

7 megjegyzés:

  1. Hú,de nagyon jól néz ki! legszívesebben nekiállnék újra foltost varrni::)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék, csak tessék! :) Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Szerintem ez az "igazi" patchwork!!!

    VálaszTörlés
  3. tenyleg nagyon jo otlet.Megfogom csinalni eleg inge van a vjemnek es a ferjemnek.Koszonom szepen az otlrtet

    VálaszTörlés
  4. tenyleg nagyon jo otlet.Megfogom csinalni eleg inge van a vjemnek es a ferjemnek.Koszonom szepen az otlrtet

    VálaszTörlés
  5. ÓÓ de szép!!!Itt már azért tudni kell varrni is géppel!!!

    VálaszTörlés