2016. november 7., hétfő

Újrahasznosítás: Terítő részeg ember lépése mintával


Sorra került a részeg ember sablon is, amit még a nyáron vettem a Csokifolt boltból. :)  Találtam az Interneten egy kockás-csíkos mintát, ez adta az ötletet, hogy ismét elővegyem a férfiinges dobozomat. Már ami még maradt belőlük, mert már többször is használtam ezeket az ingeket. :) Készült már belőle gyerektakaró, párnahuzat, falikép  és női táska is. Most egy asztalterítőt varrtam belőle, amit a barátokkal szombaton fel is avattunk.
 A varráshoz a hagyományos módszert választottam: a gombostűzést. Nekem ez vált be, főleg a kisebb darabok miatt  inkább biztosra mentem.

A férfi ingek egyik jellemzője, hogy nagyon vékony anyagból vannak. A vasalás hatására még pöndörödtek is (és néha torzult a csíkos minta. :( ) Keményitő-spray használata erősen ajánlott!


A sablon miatt a tűpozíciót állítani kellett, de mivel nem tologattam napokig az elkészítést, így sikerült egyformára varrnom a blokkokat. :)

Kapott egy vékony bélést és hátlapot is. Először úgy gondoltam, úgy is annyira meg fogom tűzni, hogy teljesen elvékonyodik benne a bélés. Végül csak árokban tűztem a blokkok mentén és a köröket emeltem ki.


Mivel a szélére már nem jutott mintás anyag (pláne nem sötét darab) ezért itt 1 cm-ként végigtűztem.

  Az egyik csíkos ingből sikerült egy szegőpántnyit még megmentenem. :)

Készen is van! :)

 




Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.

7 megjegyzés:

  1. Hú,de nagyon jól néz ki! legszívesebben nekiállnék újra foltost varrni::)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tessék, csak tessék! :) Köszönöm szépen!

      Törlés
  2. Szerintem ez az "igazi" patchwork!!!

    VálaszTörlés
  3. tenyleg nagyon jo otlet.Megfogom csinalni eleg inge van a vjemnek es a ferjemnek.Koszonom szepen az otlrtet

    VálaszTörlés
  4. tenyleg nagyon jo otlet.Megfogom csinalni eleg inge van a vjemnek es a ferjemnek.Koszonom szepen az otlrtet

    VálaszTörlés
  5. ÓÓ de szép!!!Itt már azért tudni kell varrni is géppel!!!

    VálaszTörlés