2016. február 8., hétfő

Applikált szíves párna



Gépi applikációs technikával készült a képen látható hatalmas méretű (40 x 65 cm) díszpárna. Most egy kicsit félretettem a gyerekeknek készülő mintákat és kifejezetten a felnőtteknek szólót készítettem. A rajzot hozzá Szabó Csilla készítette, közös ötletelés alapján. 

Erről a fajta gépi applikációs  technikáról már többször írtam részletesebben, így inkább beszéljenek a képek helyettem. :)

A segédfólia elkészítése.Ehhez a mintához kifejezetten szükség volt rá, hogy pontosan helyezzem el az apró darabokat.

A mintát átrajzoltam a ragasztófátyolra (kétoldalú vetexre)

 Felvasaltam a kiválasztott anyagdaradabokra és kivágtam őket.
 Ezután következett a hordozópapír eltávolítása...
 és az alapon való pontos elhelyezés . :)
Fontos a cérnák kiválasztása is, mert a varrás jól látható lesz!
 Ezt követte az applikálás: gépi pelenkaöltéssel.

 Végül kapott egy keretet is, majd vékony kesztyűbélést és hátlapot.  A tűzés még egyszer annyi idő volt, mint az applikálás, de megérte!



A párna hátoldala ez a mesés anyag lett, amit a Kell-me-től vásároltam:







A párna részletes leírását és szabásmintáját megtalálod a Foltvarrás Szilvivel online magazin februári számában:


Ha nem szeretnél lemaradni az újdonságokról, a további részletes leírásokról, kérlek iratkozz fel a hírlevelemre! A feliratkozáshoz kattints IDE.


1 megjegyzés:

  1. Szia, érdekelne hogy a blogodban megtalálható dísz párnát elkészíthetem e a te mintádat alapul véve magamnak vagy eladásra a beleegyezéseddel?

    VálaszTörlés