2015. október 18., vasárnap

Női táska férfi ingekből az ősz színeivel



Férfi ingekből már készítettem gyerektakarót, de bevallom szobai papucsot is a ház urának. :) Most pedig egy női táskát hoztam. Az eredeti mintát egy Franciaországban vásárolt magazinban (Magic Patch 11. ) találtam. A díszítő motívum elkészítése és a táska színei megfogtak, de az összeállításán kicsit változtattam. Úgy gondolom több jó megoldás is létezik, a saját táskám elkészítését szeretném megosztani veletek.

 A részletes elkészítési útmutatót itt olvashatod:

Női táska férfiingekből



4 megjegyzés:

  1. Nagyon szep lett es jo otlet.Koszonom

    VálaszTörlés
  2. A nyáron a ruhák selejtezése kapcsán egy csomó inget "megmentettem" :) Az egyik felhasználása biztosan ez lesz! A bélyeg technikára gondoltam eddig, de ez most jobban tetszik.
    Köszönöm szépen az értesítést :)
    Van egy csomó nyakkendő, még annak a felhasználására kellene valami jó ötlet :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet.Köszönöm Szilvi!A molinó is ahogy látom jó,csak nálunk nincsen,ezt majd tőletek kell beszerezni :-) Inci Szerbiából

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm az ötletet...nagyon sok ing felgyülemlett...kidobni vétek...így csak várat magára...bízom benne, hogy a tél kihozza belőlem is, az új táskákat...párnákat...

    VálaszTörlés